MPDJ vs MPDL berterusan??





"Ok..mlm nh semua exco MPDJ trn post mortem..majlis perkahwinan X-YDP Lembaran dah grand..X-YDP Jaya mana boleh kalah.."

Haha,,itulah antara ungkapan kwn-kwn semalam yg seronok mengusik..hai sahabat-sahabat..hehe..Itulah kalau ucop dah dekat hotel..aku kena sewa PWTC la plak..Haha..

Dikesempatan ini..aku nk ucapkan sekali lg "Selamat Pengantin Baru" kepada Ucop dan Hanisah..Aku doakan agar korang akan berbahagian hingga keakhir hayat.Kepada Ucop,,majlis kamu semalam memang grand..segak dan bergaya..berapa byk la kamu berhabis ek??hehe..kepada Hanisah..maaf tak dapat datang semalam..tp aku sentiasa doakan yg terbaik buat kamu..

Kalau tanya aku..bila plak giliran aku??aku mampu tersenyum ajalah buat masa ini..masih belum ada apa2 perancangan pn lg kearah itu..tak terfikir pn lg..Kalau dulu ada ckp2 nk kawen pon..Itu hanyalah gurauan semata-mata..Hati ini masih mencari-cari siapakah Sang Ratu yg bakal bertahta dihati..lgpon nk kawin nh kena fikir panjang-panjang..bukan sekadar duit yg perlu difikirkan bahkan kena tanya diri samada dh bersedia utk memegang tanggungjawab ke belum..Bila dh kawen..besar tanggungjawabnya..Mgkn rakan-rakan yg lain sudah bersedia..tp bg aku..byk lg yg perlu aku pelajari..

Kepada kwn2 yg lain..nk kawen jgn lupa beritahu ek..Aku pasti akan cuba hadir ke hari bahagia korang semua..dan aku pon..klu dh sampai masa aku nnt..aku pasti akan hebahkan kpd semua..Hehe..Gatal gila aku..

Sampai Berjumpa Lagi..Senyum Selalu..

2 comments:

tau x hanisah tu kahwin dgn mmber ak ms matrik, asmadi. kawan ak, kawan ko. blk2 org tu jgk. :P

 

haha..Yer ka??th rr balik2 org yg sama gak..hehe..hg bila lg??

 

Post a Comment