Kenangan November...



Lama tak update blog..sudah lama NOVEMBER meninggalkan aku..bila dimbas aku kena akui yg november byk meninggal kesan yg manis dalam hidup..hehe..

Tapi yg paling tidak dapat dilupakan sudah semestinya Penang Bridge International Marathon 2009.Sebab apa??sebab aku habiskan larian sejauh 21km itu dlm masanya..huhu..kalau tgkkan diri cam tadak harapan ja..tp dgn sokongan kwn2 terutamanya housemate aku maka berjaya juga aku abiskan..

Terima kasih kpd P*** bkn nama sebenar ..haha..sbb asyik menyaiko aku sehingga aku berjaya tp dia juga rr yg ajar aku supaya percaya kpd diri sendiri..Itulah erti sahabat..hehe..Tp memang ada benarnya..bila kita percaya kepada diri sendiri..kita pasti akan berjaya..AKU TERNYATA SANGAT HAPPY DAN BERBANGGA DGN DIRI SENDIRI..haha..

1 comments:

Bior bebenor kamu nh kerol..21km..cam tak percaya jer??Hehe..

 

Post a Comment