Wayang 1 : Momok Jangan Panggil Aku



Filem : Momok Jangan Panggil Aku

Pelakon : M.Jamil,Cassandra Patrick,Ariff S.Shamsudin,Zarina Zainudin


Sinopsis : Filem ini menggunakan konsep cerita didalam cerita. Filem ini bermula dengan 3 sahabat

yang ingin ke satu majlis dirumah sahabat mereka di Pahang.

Dari Kuala Lumpur mereka menggunakan Lebuhraya Karak dan disinilah semuanya

bermula.Lebuhraya Karak yang terkenal dengan pelbagai cerita hantu seperti

Volkswagon kuning, kanak-kanak yang ditinggalkan dan berbagai lagi.Setelah

mengalami beberapa perkara pelik disepanjang perjalanan, mereka bertukar-tukar

pula cerita dan pengalaman masing-masing berhubung hantu.


Komen : Kebanyakan gaya lakonan pelakon-pelakon didalam filem ini sangat kaku. Walaupun

jalan cerita agak menarik tetapi gaya lakonan yang kaku ini membuatkan filem ini sangat

lemah dan sangat bosan!!

Oleh kerana aku menonton filem ini seorang diri..maka tak dapatlah nk tanya pendapat org lain.

Dilain edisi, aku akan selitkan juga komen mereka yg menemani aku.


Peratus : 3/10

0 comments:

Post a Comment