21 Mac..Tarikh keramat..26 tahun angka meyeramkan.





Erm..sekali lagi 21 Mac tiba dalam kalendar tahunan.

Arghh.meningkat lagi setahun umur ini.

Semakin tua..dan semakin tua.

Tp entah kenapa..aku rasa sangat gembira.menyambut birthday pd tahun ini.

Byk kwn2 yg wish..belanja mkn..bg kad..Alhamdulillah

..

Rupa2 nya aku masih punya byk kwn yg menyokong dan igt pd diri ini.

Kepada semua kwn2..tak tergambar betapa gembira nya hati ini.

Sekadar satu perkara yg boleh dilafaz..

Terima kasih..terima kasih..terima kasih..terima kasih..terima kasih.

Dan Terima kasih lagi.

I love you all so much!!

Byk yg wish supaya benda-benda yang baik berlaku pada diri aku.

Supaya panjang umur..supaya murah rezeki..semoga berbahagia.

Dan ada juga yg mendoakan supaya cepat bertemu jodoh.

Mudah-mudahan Allah perkenankan doa kwn2 semua.

Cuma hal jodoh itu..Aku masih mencari Puteri idaman hati yg bakal melekat disanubari.

Setakat ini..masih belum ada rezeki..tidak lagi ditemui.

Sebab bagi aku mudah..kalau boleh..biarlah perkahwinan ini cuma sekali dalam hidup.

Jadi perlulah mencari org yg paling tepat dan berkahwin pada masa yg paling tepat.

Jadi aku tak nak terburu-buru.

Ibubapa aku pon tak mendesak..huhu.Jadi apa yg nk digesa-gesakan.Betul tak?

Apa-apa pon..Tahun ini..Dapat aku rasakan birthday tahun ini adalah yg paling best.

Kwn2 dekat office best..kwn2 luar office pon best.

Happening giler..haha.

Anyway..Happy Birthday Kerol!!May Allah bless you always.InsyaALLAH.

Kepada family yg tersayang..terima kasih sebab curahkan kasih dan sayang yg tidak terhingga selama 26 tahun ini..terima kasih.byk2. Love you all so much!!



0 comments:

Post a Comment